CEO Λίβερπουλ: «Περιμένουμε ενδεχόμενο αποκλεισμό από το επόμενο Τσάμπιονς Λιγκ»

Έτοιμοι για παν ενδεχόμενο είναι στις τάξεις της Λίβερπουλ, οι οποίοι περιμένουν ακόμα και τον αποκλεισμό από το επόμενο Τσάμπιονς Λιγκ.

Έτοιμοι για κάθε ενδεχόμενο είναι στη Λίβερπουλ, ακόμα και για τον αποκλεισμό τους από το επόμενο Τσάμπιονς Λιγκ! Όπως ανέφερε ο CEO των «Κόκκινων», Μπίλι Χόγκαν, η ομάδα είναι έτοιμη για όλα. Όταν εννοεί για όλα εννοεί την μη είσοδό της στη τετράδα στο φετινό πρωτάθλημα, όπου θα τους στοιχίσει οικονομικά. Κάπως έτσι καθησύχασε το κόσμο της ομάδας που μπορεί να περίμαναν τυχόν οικονομική καταστροφή.

Κάντε ένα like στη σελίδα μας στο Facebook αν δεν το έχετε ήδη κάνει!

Η ομάδα του Γιούργκεν Κλοπ στο φετινό πρωτάθλημα έχει μόλις δύο νίκες σε εφτά αγωνιστικές, όντας στην ένατη θέση και στο μείον τέσσερα από τη τέταρτη Μπράιτον. Οι κακές εμφανίσεις, τα αμυντικά λάθη και μηδενική όρεξη που εμφανίζουν οι παίχτες του Γερμανού τεχνικού, έχουν φέρει σε δύσκολη θέση τους «Κόκκινους».

«Φυσικά αυτονόητος στόχος μας κάθε χρόνο είναι η παρουσία μας στη πρώτη τετράδα του πρωταθλήματος και η πρόκριση στο Τσάμπιονς Λιγκ. Η παρουσία μας στη διοργάνωση είναι πολύ σημαντική για εμάς εξαιτίας των εσόδων που μπορεί να προκύψουν από μία καλή πορεία. Παρόλα αυτά ο τρόπος που σχεδιάζουμε την οικονομική λειτουργία του συλλόγου, φροντίζει να μη παίρνουμε αχρείαστα ρίσκα και να εξασφαλίζεται πάντα η βιωσιμότητά του. Δε μπορούμε να βασιζόμαστε σε μη εγγυημένα έσοδα, όπως αυτά όπως αυτά από τη παρουσία μας στο Τσάμπιονς Λιγκ».

Αυτή όμως δεν είναι η πρώτη φορά που η ομάδα του Μέρσεϊσαϊντ έχει κακές εμφανίσεις, καθώς και τη σεζόν 2020-21 χρειάστηκε να κάνει ένα σερί δέκα θετικών αποτελεσμάτων και ένα γκολ του… Άλισον στο 97′ για να μπει στο Τσάμπιονς Λιγκ.

«Ο Γιούργκεν Κλοπ θέλει να αφήσει το σύλλογο σε καλύτερη κατάσταση απ’ ότι τον βρήκε, είναι ένας άνθρωπος που το έχει πετύχει αυτό, όπου και αν έχει δουλέψει. Όσο βρίσκεται στην ομάδα, οι πωλήσεις έχουν διπλασιαστεί. Το Άνφιλντ μεγάλωσε και θα μεγαλώσει και άλλο, φτιάξαμε ένα καινούργιο υπερρσύγχρονο προπονητικό κέντρο και συνολικά το brand name γιγαντώθηκε τα τελευταία 6-7 χρόνια. Θέλουμε όμως να συνεχίσουμε σε αυτό το δρόμο, γιατί θεωρούμε ότι υπάρχουν ακόμα πολλές δυνατότητες για εμάς».

Διαβάστε ακόμα στο eyap.gr: Τεν Χαγ: «Ήμασταν καλοί, μόνο το γκολ μας έλειπε στην αρχή»