O’Neills vs. Adidas: Ο πόλεμος των τριών ριγών

Όταν μια μικρή ιρλανδική εταιρία ύψωσε το ανάστημά της μπροστά σε έναν παγκόσμιο «κολοσσό» της αθλητικής ένδυσης.

 

Η βιβλική ιστορία του Δαβίδ και του Γολιάθ είναι ίσως η πιο γνωστή ιστορία για τη νίκη του αδύναμου απέναντι του ισχυρότερου. Παρόμοια παραδείγματα σε όλους τους τομείς της ζωής κρύβονται στα χρονοντούλαπα της ιστορίας. Και ειδικά της ποδοσφαιρικής ιστορίας.

Θα μπορούσαμε να θυμηθούμε μαζί επικές μονομαχίες αουτσάιντερ ενάντια σε φαβορί, αλλά θα προτιμήσουμε σήμερα να πιάσουμε ένα άλλο γιγάντιο κομμάτι της ποδοσφαιρικής «βιομηχανίας». Ένα κομμάτι που έχει την δικιά του, ιδιαίτερη ιστορία ενός αιώνα. Την ποδοσφαιρική ενδυμασία.

Όταν σκεφτόμαστε μια ποδοσφαιρική φανέλα, το μυαλό μας κατευθύνεται αμέσως στα χρώματα, το έμβλημα, το όνομα του ποδοσφαιριστή, ακόμα και στον χορηγό. Αλλά κάπου εκεί, αριστερά από το σήμα της ομάδας, πάντα θα βρεις τον «δημιουργό». Την «βιομηχανία». Nike, Adidas, Umbro, Puma, Kappa, New Balance, Joma, Macron και… O’Neills;